Kérjen díjmentes visszahívást!
Kérjen díjmentes visszahívást!
Kérjen díjmentes visszahívást!
Cégünk a klasszikus könyvelési szolgáltatásokon és vezetői kimutatásokon túl nagy hangsúlyt fektet az ügyfeleink Adóképviseletére is, így az ellenőrzésről szóló értesítés átvételétől az ügyfél által adott meghatalmazás alapján képviseljük az ügyfeleink érdekeit a teljes adóeljárás során.
Vállaljuk a szakmai felelősséget, és ebben az Allianz Hungary felelősségbiztosítása a partnerünk.
Felvesszük a kapcsolatot az eljáró revizorokkal, telefonon vagy személyesen is.
Amennyiben már a revízió által elkészített jegyzőkönyv, vagy a határozat
kézhezvétele után történik a megkeresésünk, abban az esetben az onnan nyitva
álló lehetőségek alapján képviseljük az ügyfeleinket.
A könyvelés két fő részre osztható:
Pénzügyi könyvelés és Vezetői döntéstámogatás.
A pénzügyi könyvelés magába foglalja a hagyományos könyvelői szolgáltatásokat hónapról hónapra, beleértve a vevő, szállító, pénztári számlák és bank könyvelését, az ÁFA és egyéb kötelező bevallásokat, a bérszámfejtést, az adók mértékének számítását, és értesítését az ügyfelek felé, a főkönyvi egyeztetéseket, az éves beszámolók elkészítését és a legoptimálisabb adózási forma kiválasztását.
A vezetői döntéstámogatás tartalmazza a vezetők és döntéshozók számára készített jelentéseket és elemzéseket, akár PowerBI segítségével. Ezek a jelentések segítenek a vállalkozás irányításában és tervezésében. Az információk alapján a vezetők képesek átlátni a teljesítményt, a jövedelmezőséget és az esetleges költségcsökkentési lehetőségeket.
Irodánk évek óta igyekszik mellőzni a papír alapú számlákat, amennyire csak lehetséges. Ügyfeleink felhő tárhely szolgáltatásba töltik fel a bejövő számláikat, bankszámlakivonatokat, és egyéb dokumentumokat, a kimenő számlák esetében közvetlen hozzáférést kérünk a számlázó programhoz, így azok adatait mi nyerjük ki a rendszerből. Magunk is használunk automatizációs szoftvereket a folyamatok egyszerűsítése érdekében, így valóban azzal kell foglalkoznunk, amihez a legjobban értünk.
A digitális könyvelésnek köszönhetően sokkal átláthatóbbak az adatok és folyamatok, aminek gyümölcsét, pl. az automatikus kimutatásokat, és értesítéseket ügyfeleink is élvezhetik.
Egyre több ügymenet automatizálódni fog a következő évtizedben,
azonban az üzleti gondolkodást, és az összetett döntéseket nem fogja
tudni teljesen felváltani a technológia. Mi hiszünk a fejlődésben, ezért
folyamatosan ismerkedünk az új technológiákkal, és amit hasznosnak
vélünk, azt beépítjük szolgáltatásainkba, ügyfeleink elégedettségére.
Egy remek könyvelő számos fontos tulajdonsággal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik számára, hogy hatékonyan kezelje ügyfelei pénzügyeit és hozzájáruljon vállalkozásuk sikeréhez. Íme néhány olyan tulajdonság, amelyek alapján felismerhetjük, hogy valaki jó könyvelő:
Mindezek az aspektusok együttműködve segítenek létrehozni egy
olyan könyvelő céget, ami megfelelően segíti a vállalkozásokat a
pénzügyi növekedés fenntartásában és a siker elérésében.
Könyvelőt váltana?
Kérjen visszahívást és egyeztetünk egy találkozót!
Kiss-Orosz László
Tulajdonos, cégvezető
Cégvezetőnk 3 ezer
adóellenőrzésen van túl,
ennek felét az adóhatóság
kötelékében, a másik felét
pedig már az ügyfeleit védve
tette meg, 100%-os
sikerrátával.
Cégvezetőnk 3 ezer
adóellenőrzésen van túl,
ennek felét az adóhatóság
kötelékében, a másik felét
pedig már az ügyfeleit védve
tette meg, 100%-os
sikerrátával.
Irodánk címe:
1158 Bp. Késmárk utca 7/b. 1. em.
104. iroda
Nyitvatartásunk:
H-P: 8:30 – 16:00
Email:
info@qualitassystem.hu
Ügyfélszolgálat:
06 – 1 – 405 – 5215
,,Megvédeni az ügyfeleimet és a vállalkozásaikat az adóellenőrzések buktatóitól és azok hátrányos következményeitől”
Kiss-Orosz László
Tulajodonos