Mikor egy átlagos könyvelő 
már nem tudja a választ,  akkor lehet szükség az Okleveles Adószakértőre.

Érdeklődik az Adótanácsadással kapcsolatban?

Kérjen díjmentes visszahívást!

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.

Mikor egy átlagos könyvelő 
már nem tudja a választ,  akkor lehet szükség az Okleveles Adószakértőre.

Érdeklődik az Adótanácsadással kapcsolatban?

Kérjen díjmentes visszahívást!

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.

Az adótanácsadás, adószakértés cégünk egyik központi tevékenysége. 
Mind a folyamatos, mind az eseti adótanácsadás során nagy hangsúlyt fektetünk az egyedileg felmerült problémák megoldására. 
Kérés esetén képviseljük az ügyfelet az adóhatóság, vagy más hatóság előtt adóügyi kérdésekben (pl. munkaügyi hatóság, önkormányzatok).

Adótanácsadóból több van az országban, azonban Okleveles Adószakértőből már annál kevesebb. Ugyanis az Okleveles Adószakértő feltétele, a meghatározott adózási területeken eltöltött ötéves tapasztalat, nem elég hozzá a diplomán túli kétéves képzés.

Kiss-Orosz László

Okleveles Adószakértő

Cégvezetőnk 3 ezer
adóellenőrzésen van túl,
ennek felét az adóhatóság
kötelékében, a másik felét
pedig már az ügyfeleit védve
tette meg, 100%-os
sikerrátával.

Cégvezetőnk 3 ezer
adóellenőrzésen van túl,
ennek felét az adóhatóság
kötelékében, a másik felét
pedig már az ügyfeleit védve
tette meg, 100%-os
sikerrátával.

Qualitas System nagyító mobil

Vállaljuk a szakmai felelősséget, és ebben az Allianz Hungary felelősségbiztosítása a partnerünk.

allianz_logo_vágott

Milyen esetekben lehet szükség Adótanácsadásra?

Általános esetben:

  • Adóoptimalizálás vizsgálata
  • Adóhatóság felé folyamatos képviselet
  • Folyamatos adótervezés az adóterhek csökkentésére
  • Adóbevallások készítése vállalkozások, jogi személyek és magánszemélyek részére
  • Éves zárások elkészítése

Egyedi esetekben:

  • Adóhatósági megkeresést követő adótancsadás
  • Egyedi cégképviselet az adóhatóság felé
  • Vagyonosodási vizsgálatot megelőző vagyonmérleg készítés
  • Cégháló tervezése
  • Kapcsolt vállalkozások átvilágítása, adókapcsolatok rendezése
  • Tanácsadás nemzetközi adókérdésekben
  • Új, és átalakult vállalkozások tervezése, likviditás-elemzés

Önnel együtt gondolkodva tárjuk fel a problémákat, 
majd kidolgozzuk a legmegfelelőbb, személyre szabott megoldást.

Kérés esetén Próbarevíziót is végzünk, ahol Adóhatósági szempontok alapján világítjuk át a céget. Évekre visszamenőleg átnézzük, átvilágítjuk a lényeges üzleti adatokat, és felmérjük mennyire menne át egy adóhatósági revíziónál. Ellenőrizzük a partnereket, mind a vevőket, mind a szállítókat, a szerződéseket, átnézzük a cég tevékenységét, a gazdasági események aládokumentáltságát, a jogszabályok adta kötelezettségeknek való megfelelést.

Erről bővebben az alábbi oldalunkon olvashat:

Mindannyian tudjuk milyen kellemetlen tud lenni egy NAV vizsgálat, ezért cégvezetőnk, Kiss-Orosz László vállalja a képviseletet, hiszen behatóan ismeri az ellenőrzéseket, hiszen adóellenőrként maga is több, mint 1500 ellenőrzésen van túl.

Kiss-Orosz László

Okleveles Adószakértő

Pontosan tudjuk milyen érzés ez, hiszen mindkét oldalt ismerjük. Cégvezetőnk, Kiss-Orosz László adóellenőrként 13 év alatt több, mint

1500 ellenőrzést végzett, 1,5 milliárd Forint adó megállapításában vett részt.

A 13 év végére viszont keletkezett benne egy megfogalmazhatatlan űr, ami segített neki kilépni az adóhatóságtól és felbecsülhetetlen tapasztalatát immár a vállalkozók szolgálatába állítani.

Azóta újabb 1500 adóellenőrzésen ment keresztül, de immár az ügyfeleit védve, és mindezt 100%-os sikerrátával. Ezáltal több, mint 3 milliárd Forintot sikerült megmentenie, és ez a szám csak folyamatosan bővül. 

Miből áll az Adóképviselet?

Felvesszük a kapcsolatot az eljáró revizorokkal, telefonon vagy személyesen is.

Az ügyfélnél lefolytatott helyszíni vizsgálat során mi készíttetjük elő a vizsgálat lefolytatásához szükséges helyiséget és felszerelést.
Minden további kapcsolatfelvételt intézünk az ügyfél helyett, védve ezzel az ügyfelet a kényelmetlen kérdések megválaszolási kötelezettsége alól.
Minden az ügyfél felé irányuló kérdést csak nekünk tehet fel írásban a revízió, majd az erre adandó választ az előzetes egyeztetés alapján csak rajtunk keresztül juthat vissza.
Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a revizorokkal, tájékoztatást kérünk az addigi megállapításokról.

Amennyiben már a revízió által elkészített jegyzőkönyv, vagy a határozat kézhezvétele után történik a megkeresésünk, abban az esetben az onnan nyitva álló lehetőségek alapján képviseljük az ügyfeleinket.

Kérjen visszahívást és vegye fel velünk a kapcsolatot!

Qualitas-logo-feher-ver2
Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.

Elérhetőségünk:

Irodánk címe:

1158 Bp. Késmárk utca 7/b. 1. em.
104. iroda

Nyitvatartásunk:

H-P: 8:30 – 16:00

Email:

info@qualitassystem.hu

Ügyfélszolgálat:

06 – 1 – 405 – 5215