Érdeklődik a Digitális Adminisztrációval kapcsolatban?

Kérjen díjmentes visszahívást!

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.

A fontos döntések naprakész adatokat igényelnek.

Érdeklődik a Digitális Adminisztrációval kapcsolatban?

Kérjen díjmentes visszahívást!

A fontos döntések naprakész adatokat igényelnek.

Érdeklődik a Digitális Adminisztrációval kapcsolatban?

Kérjen díjmentes visszahívást!

Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.
Ahhoz, hogy a cégvezető megfelelő döntéseket tudjon hozni, naprakész információkra van szükség a cég pénzügyi, gazdasági állapotáról, ehhez viszont megfelelő adatok kellenek.
A naprakész adatok biztosításához azonban digitális adminisztrációs rendszer szükséges.

Ahhoz, hogy a cégvezető alkalmas információkat kapjon, először az adminisztrációnak kell olyan szinten digitalizáltan működni, hogy az már elektronikus adatokat tudjon adni. Digitálissá kell alakítani minden olyan folyamatot, ami jelenleg papír alapú.

Ezen adatok a cég vállalatirányítási rendszerébe, vagy egyéb adatvizualizációs rendszerekbe, mint például a Microsoft Power BI rendszerébe futnak be.

Milyen adatok digitalizálása szükséges ehhez?

Bejövő, és kimenő számlák

Banki adatok, banki kivonatok

Táblázatok átalakítása felhőben
tárolt táblázatokra

Munkaidő nyilvántartás

Lehetőség szerint az emberi munkaerőt az adminisztrációból minél jobban ki kell váltani, mert akkor a legkisebb a hibafaktor.

Hogyan tudunk segíteni a digitális átállásban?

Tanácsadóként, vagy kivitelezőként az alábbi folyamatokban tudunk támogatást nyújtani:

  • Digitális adminisztráció kiépítés
  • Digitális irattározási rendszer kiépítés
  • Digitális könyvelési rendszer kiépítése

Tanácsadóként segítünk átállni, tervet készíteni. Átvizsgáljuk a meglévő rendszereket és javítási és átalakítása javaslatokat teszünk a folyamat teljes digitalizálására, vagy teljesen új rendszer kiépítését javasoljuk, annak megfelelően melyik a költséghatékonyabb és optimálisabb.

Kivitelezőként felmérjük a jelenlegi rendszereket, tervet készítünk és kiépítjük a folyamatokat a könyvelési rendszertől, a felhő alapú irattározáson át a teljes adminisztrációs rendszer digitalizálásáig.

Kérjen árajánlatot és vegye fel velünk a kapcsolatot!

Qualitas logo fehér
Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi, és a Google Adatvédelmi Irányelvei és Szolgáltatási Feltételei érvényesek.

Elérhetőségünk:

Irodánk címe:

1158 Bp. Késmárk utca 7/b. 1. em.
104. iroda

Nyitvatartásunk:

H-P: 8:30 – 16:00

Email:

info@qualitassystem.hu

Ügyfélszolgálat:

06 – 1 – 405 – 5215